Nie mamy kontraktu z NFZ. Wszystkie nasze usługi wykonujemy prywatnie. Nie potrzebujesz skierowania, żeby odbyć u nas wizytę. Jeżeli jednak jesteś kierowany od innego specjalisty spoza naszej placówki (np. swojego lekarza stomatologa) i posiadasz od niego dodatkowe pisemne informacje, zabierz je ze sobą.
Jeżeli potrzebujesz odwołać wizytę lub zmienić jej termin skontaktuj się z Nami jak najszybciej (zadzwoń +48 22 240 13 13, +48 531 389 992 lub napisz sms +48 531 389 992). Pomóż nam pomagać innym osobom potrzebującym wizyty i nie blokuj czasu grafikowego naszych specjalistów, jeżeli wiesz, że z niego nie skorzystasz.
Przed wizytą:
Najpóźniej dzień przed wizytą otrzymasz SMS przypominający. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości prosimy o kontakt z placówką.
Istnieje możliwość zaparkowania auta na parkingu przed budynkiem Lanciego 19 – wjazd od ulicy Lanciego – należy wjechać za szlaban (żeby szlaban został podniesiony należy zadzwonić na numer Rehadent lub zadzwonić domofonem znajdującym się obok szlabanu) i zaparkować na dowolnym nie zajętym miejscu parkingowym (nie są oznaczone).
W dniu pierwszej wizyty w Rehadent przyjedź około 10 minut wcześniej do naszej siedziby. Przed Twoją pierwszą wizytą dostaniesz do uzupełnienia wywiad zdrowotny oraz regulamin placówki – jesteśmy podmiotem leczniczym dlatego będziemy potrzebować Twoich danych (imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania) do zarejestrowania wizyty.
Jeżeli posiadasz dokumentację medyczną (np. badania laryngologiczne, wypis ze szpitala itp.) zabierz ją ze sobą na wizytę.
Wszystko to pomoże nam w diagnozowaniu i ustaleniu planu terapii.
Jeżeli masz 16-18 lat, konieczna jest pisemna zgoda rodzica/opiekuna prawnego na wizytę, lub jego obecność na wizycie.
Osoby poniżej 16 roku życia muszą stawić się na wizytę z rodzicem/opiekunem prawnym.
Wizyta u logopedy dotyczyć będzie obszaru jamy ustnej dlatego możesz zadbać o swój komfort i umyć zęby w naszej toalecie, znajdują się w niej szczoteczki do zębów.
Przebieg wizyty:
Pierwsza wizyta logopedyczna obejmuje:
– wywiad (rozmowę ukierunkowaną na dany problem),
– badanie logopedyczne (testy logopedyczne dobrane do diagnostyki Twojego problemu),
– omówienie badania,
– przedstawienie planu dalszej terapii i przekazanie zaleceń.
A także przestrzeń na Twoje pytania 🙂
Zalecenia mogą dotyczyć zmiany nawyków, wykonania dodatkowych konsultacji specjalistycznych, czy robienia konkretnych zadań domowych (ćwiczeń), które są szczególnie ważne dla uzyskania efektów terapii.
Pierwsza wizyta logopedyczna planowo trwa: w przypadku dorosłych – do 45 minut, w przypadku dzieci – do 55 minut, ale polecamy zaplanować sobie dłuższe okno czasowe, żeby uniknąć zbędnego stresu.
Po wizycie:
Po skończonej konsultacji zapraszamy do recepcji w celu opłacenia spotkania i umówienia się na dalsze wizyty (jeżeli będą potrzebne). Żeby ułatwić ten proces zaopatrz się w swój kalendarz. Możesz również umówić się online lub telefonicznie, w dogodnym dla siebie terminie.
Jeżeli będziesz potrzebować faktury z nipem poinformuj o tym recepcję przed dokonaniem płatności i wystawieniem paragonu.
Zapraszamy również do wystawienia Opinii o wizycie i wrażeniach z odwiedzin w naszej placówce.
Kolejne wizyty u logopedy:
Zawsze staraj się przybyć na czas. Jeżeli wiesz, że spóźnisz się daj znać recepcji telefonicznie (+48 22 240 13 13, +48 531 389 992) lub smsem (+48 531 389 992). My również w przypadku opóźnień dokładamy wszelkich starań, aby przekazać tę informację Pacjentom możliwie wcześnie.
Po przybyciu do placówki przekaż recepcji, że już jesteś – abyś mógł zostać odznaczony w grafiku.
W placówce jest możliwość skorzystania z toalety i pozostawienia swoich rzeczy w szafce zamykanej na klucz.
Kontynuacyjna wizyta logopedyczna może trwać 30 lub 45 minut, w zależności od zaleceń przekazanych na pierwszej wizycie.
Jeżeli potrzebujesz odwołać wizytę lub zmienić jej termin skontaktuj się z Nami jak najszybciej (zadzwoń na recepcję +48 22 240 13 13, +48 531 389 992, a jeżeli telefon będzie zajęty to napisz smsa +48 531 389 992 ) – zrób to wcześniej niż 24h przed dotychczas umówionym czasem wizyty. Pomóż nam pomagać innym osobom potrzebującym tego spotkania i nie blokuj czasu grafikowego naszych specjalistów, jeżeli wiesz, że nie będziesz mógł z niego skorzystać.