Nie mamy kontraktu z NFZ. Wszystkie nasze usługi wykonujemy prywatnie. Nie potrzebujesz skierowania, żeby odbyć u nas wizytę. Jeżeli jednak jesteś kierowany od innego specjalisty spoza naszej placówki (np. swojego lekarza stomatologa, lekarza ortopedy) i posiadasz od niego dodatkowe pisemne informacje, zabierz je ze sobą.
Jeżeli potrzebujesz odwołać wizytę lub zmienić jej termin skontaktuj się z Nami jak najszybciej (zadzwoń +48 22 240 13 13, +48 531 389 992 lub napisz sms +48 531 389 992). Pomóż nam pomagać innym osobom potrzebującym wizyty i nie blokuj czasu grafikowego naszych specjalistów, jeżeli wiesz, że z niego nie skorzystasz.
Przed wizytą:
Najpóźniej dzień przed wizytą otrzymasz SMS przypominający. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości prosimy o kontakt z placówką.
Istnieje możliwość zaparkowania auta na parkingu przed budynkiem Lanciego 19 – wjazd od ulicy Lanciego – należy wjechać za szlaban (żeby szlaban został podniesiony należy zadzwonić na numer Rehadent lub zadzwonić domofonem znajdującym się obok szlabanu) i zaparkować na dowolnym nie zajętym miejscu parkingowym (nie są oznaczone).
W dniu pierwszej wizyty w Rehadent przyjedź około 10 minut wcześniej do naszej siedziby. Przed Twoją pierwszą wizytą dostaniesz do uzupełnienia wywiad zdrowotny oraz regulamin placówki – jesteśmy podmiotem leczniczym dlatego będziemy potrzebować Twoich danych (imię, nazwisko, PESEL, adres zamieszkania) do zarejestrowania wizyty.
Jeżeli posiadasz dokumentację medyczną (np. badania obrazowe typu RTG, rezonans magnetyczny [jeżeli posiadasz to weź też płytę CD/pendrive’a z zapisem badania], pantomogram, wypis ze szpitala itp.) zabierz ją ze sobą na wizytę.
Wszystko to pomoże nam w diagnozowaniu i ustaleniu planu terapii.
Jeżeli masz 16-18 lat, konieczna jest pisemna zgoda rodzica/opiekuna prawnego na wizytę, lub jego obecność na wizycie.
Osoby poniżej 16 roku życia muszą stawić się na wizytę z rodzicem/opiekunem prawnym.
W zależności od obszaru, którego będzie dotyczyć wizyta, możesz zostać poproszony o zdjęcie elementu ubrania i odsłonięcie danego obszaru w celach diagnostycznych. W placówce jest możliwość przebrania się, skorzystania z toalety i pozostawienia swoich rzeczy w szafce zamykanej na klucz. Jeżeli wizyta dotyczy stawów skroniowo-żuchwowych możesz zadbać o swój komfort i umyć zęby w naszej toalecie, znajdują się w niej szczoteczki do zębów.
Przebieg wizyty:
Pierwsza wizyta fizjoterapeutyczna obejmuje:
– wywiad (rozmowę ukierunkowaną na dany problem, w trakcie której fizjoterapeuta zapozna się też z dodatkowymi badaniami jeżeli będzie to potrzebne),
– badanie fizjoterapeutyczne (ocena postawy ciała, testy fizjoterapeutyczne dobrane do diagnostyki Twojego problemu, czynnościowe USG dla potrzeb fizjoterapii jeżeli będzie potrzebne),
– możliwie elementy manualnej terapii próbnej,
– omówienie badania,
– przedstawienie planu dalszej terapii i przekazanie zaleceń.
A także przestrzeń na Twoje pytania 🙂
Zalecenia mogą dotyczyć zmiany nawyków, wykonania dodatkowych badań, wykonania dodatkowych konsultacji specjalistycznych, czy robienia konkretnych zadań domowych (ćwiczeń), które są szczególnie ważne dla uzyskania efektów terapii.
Pierwsza wizyta fizjoterapeutyczna planowo trwa do 45-60 minut, ale polecamy zaplanować sobie dłuższe okno czasowe, żeby uniknąć zbędnego stresu.
Staramy się zapewnić tyle czasu na wizycie ile dany Pacjent go potrzebuje, jednocześnie nie robiąc znacznych opóźnień, które odbiłyby się na innych czekających Pacjentach. Jeżeli Twój problem jest wieloletni, bardzo złożony, o długiej historii i/lub obejmuje kilka zupełnie różnych obszarów ciała, może być konieczne rozłożenie zaopiekowania się nim na oddzielne wizyty – wspomnij o tym na początku spotkania, żeby specjalista wiedział jak rozplanować czas.
Aby terapia była w pełni skuteczna, ważne będzie także zaangażowanie pacjenta w wykonywanie w domu krótkich, ale precyzyjnych i regularnych ćwiczeń zadanych przez fizjoterapeutę.
Przygotowanie do wizyty:
Po skończonej konsultacji zapraszamy do recepcji w celu opłacenia spotkania i umówienia się na dalsze wizyty (jeżeli będą potrzebne). Żeby ułatwić ten proces zaopatrz się w swój kalendarz. Możesz również umówić się online lub telefonicznie, w dogodnym dla siebie terminie.
Jeżeli będziesz potrzebować faktury z nipem poinformuj o tym recepcję przed dokonaniem płatności i wystawieniem paragonu.
Zapraszamy również do wystawienia Opinii o wizycie i wrażeniach z odwiedzin w naszej placówce.
Kolejne wizyty u fizjoterapeuty:
Zawsze staraj się przybyć na czas. Jeżeli wiesz, że spóźnisz się daj znać recepcji telefonicznie +48 22 240 13 13, +48 531 389 992 lub smsem +48 531 389 992. My również w przypadku opóźnień dokładamy wszelkich starań, aby przekazać tę informację Pacjentom możliwie wcześnie. Po przybyciu do placówki przekaż recepcji, że już jesteś – abyś mógł zostać odznaczony w grafiku.
W placówce jest możliwość przebrania się, skorzystania z toalety i pozostawienia swoich rzeczy w szafce zamykanej na klucz. Kontynuacyjna wizyta fizjoterapeutyczna planowo trwa do 30 minut.
Jeżeli potrzebujesz odwołać wizytę lub zmienić jej termin skontaktuj się z Nami jak najszybciej (zadzwoń na recepcję +48 22 240 13 13, +48 531 389 992, a jeżeli telefon będzie zajęty to napisz smsa +48 531 389 992 ) – zrób to wcześniej niż 24h przed dotychczas umówionym czasem wizyty. Pomóż nam pomagać innym osobom potrzebującym tego spotkania i nie blokuj czasu grafikowego naszych specjalistów, jeżeli wiesz, że nie będziesz mógł z niego skorzystać.